25 octombrie 2012

Idei simple de Halloween


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





Vorbeam ieri cu fetele despre costumele pe care le vom purta la petrecerea de anul acesta. Ne-am lovit de o gramada de probleme, ba ca nu avem corsete ca in nu stiu ce poze, ba ca nu avem de unde lua aripi si tot felul.
Ei bine, eu una cred ca de Halloween trebuie sa ne distram mai mult decat sa stam tantose ca ne pierdem costumul pe drum. Cine are timp sa lucreze la costum bine, cine nu…improvizeaza, si rezultatele sunt la fel de fun.
Mi-am amintit de o sedinta foto de acum 3. Nu aveam prea mare treaba cu machiajul, dar ma pricep la improvizatii, asa ca m-am costumat in…nebuna :D. Pozele sunt de undeva din august, in octombrie singura diferenta a fost ca locuind la acea vreme in Germania(unde btw,resursele erau f limitate si trebuia sa ma descurc cu 3 produse, am avut pantaloni lungi.
Produsele au fost fond de ten, creion si fard maro. O tona de fixativ in cap acompaniata de o privire pierduta si asta a fost. Sper sa va placa.


Si ca vorbeam de Germania, spalatoria era extrem de creepy, va las o poza si de acolo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu