27 octombrie 2012

Halloween Series - 2 zombie mititei–pic heavy



Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.








Sau mai bine zis o mortaciune si o mumie. Avand in vedere ca ne place super mult Halloweenul, eu si Suzana ne-am pus aseara pe treaba. Bine ideile au fost ale ei si tot ea mi-a facut si mie machiajul, eu mai mult m-am distrat. Ideea este ca per total a iesit un rezultat care ne incanta. Machiajele de Halloween sunt ceva mai laborioase, insa rezultatul final merita osteneala. Nu ma mai intind, va las cu pozele pentru ca trebuie sa incep sa ma pregatesc si pentru diseara. :D
Zombie_GunshotIMG_2932 (1)Zombie_GunshotIMG_2954Zombie_GunshotIMG_2955
Suzana din cand in cand isi mai pierdea bandajele si trebuia sa ascunda parul (sa nu va aud ca se vad modelele de pe ele da ? improvizam cu ce avem :D).
Zombie_GunshotIMG_2964
Eu sunt destul de norocoasa sa am poze si din timpul machiajului
Zombie_GunshotIMG_2818Zombie_GunshotIMG_2822

Zombie_GunshotIMG_2825
Si rezutatul final:
Zombie_GunshotIMG_2899
Zombie_GunshotIMG_2838
Zombie_GunshotIMG_2865 (1)Zombie_GunshotIMG_2919
Pentru marire faceti click pe poza
Goofy zombie:
Zombie_GunshotIMG_2828Zombie_GunshotIMG_2843Zombie_GunshotIMG_2875 (1)
Daca ati ajuns pe aici dati o raita si pe la celelalte fete. Au niste minunatii de machiaje.
JulietDeiaDeeAncaTheoRallyElena ArrianaLittle Beauty BagValentina BucurAndreaAdelinaAlmi  - RoxiMiuriMiha.elaLuciaMonaPixieDalyda
Halloween cat mai inspaimantator !!!!

17 comentarii:

  1. pai daca nu aveam. ce eram eu in fata mea?

    RăspundețiȘtergere
  2. creepy Goofy zombie! :))) awesome! voi chiar va pricepeti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca nu aveai funda in par nici nu ti se vedea gaura din frunte. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai da :))) Nu avea acelasi efect, zau asa :D

    RăspundețiȘtergere
  5. In prima faza e creepy dupa care e goofhy all the way :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Geniale, geniale, geniale! Cred ca doar asta voi comenta pe acest blog si acum si zilele urmatoare. :)
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne, cat de tari puteti fi! Super, super toate machiajele. P.S.: Fundita face totul. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-am zis ca ma dai pe spate cu fiecare "look" pe tema asta, bine si nu numai :D

    RăspundețiȘtergere
  9. :D Ma bucur mult si iti multumesc pentru compliment. Chiar apreciez...

    RăspundețiȘtergere
  10. Funda aia a transformat-o total :)) Ne-am distrat demential ieri seara cand am facut machiajele. A fost genial :))

    RăspundețiȘtergere
  11. cat de creeepy sunt ambeleee, ti-au iesit prea extraordinare <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Da numa sa vezi ce vine :>

    RăspundețiȘtergere