4 septembrie 2012

Nunta-n deplasare! (Heavy Pics)


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





Ma gandeam acum, in oboseala mea cronica, la felul in care am inceput noi sa machiem. Amuzant de-a dreptul e ca nu am avut nicio clipa aceasta intentie si ca nasterea blogului a fost dorinta noastra de a avea un spatiu in care sa punem toate draciile pe care le facem legate in mod special de “biuti”. Normal ca eu credeam ca am talent cu caru` si de fiecare data cand ma machiam o luam pe Aetana la intrebari: “E misto, asa e? Merge de pus pe blog, nu?”. Era clar ca Aetana ma sustinea, eu o sustineam pe ea si tot asa, hai sa facem dracu` blog, doar nu le urmarim pe Michelle Phan, MissChievous, Petrilude si alti altii degeaba, nu? Avem talent! Asta pana am vazut noi ca machiajele pe care le credeam superbe, in poze par sa fie destul de…naspa. :D
In fine, pe scurt, a fost asa: am inceput sa postam pe blog machiaje, apoi am machiat-o eu pe Aetana la banchet (din a doua incercare a mers), apoi pe Edith la banchet (a fost o nesuferita in prima faza, nicio culoare nu ii convenea), apoi pe mamica gemenilor de vreo doua ori pana cand o prietena de-a ei a vrut o proba (urma sa fie mireasa). Proba a mers bine, am machiat-o in deplasare la Severin, la cununia civila si ulterior, a renuntat la fata pe care o angajase anterior si am machiat-o eu si la cununia religioasa. Pe ea, pe nasa, pe soacre si pe 2 surori. :)) Am mers la foc automat. Uimitor pentru mine a fost ca absolut toata lumea a fost foarte, foarte multumita.
Si de acolo am prins curaj, am pus un anunt pe CraiovaForum si in toamna anului trecut am mai avut cateva miresici (mireasa1, mireasa2, etc) dintre care cateva s-au intors si anul asta, spre surprinderea mea si mai mult decat atat, ne-au recomandat multor altor fete.
Anul asta, nu prea ne asteptam la prea multe programari. Adica toamna trecuta aveam maxim 2-3 mirese pe weekend si asta cand era aglomerat. Daca aveam o nunta pe saptamana eram fericite. Si de-asta am acceptat si cateva deplasari in orase vecine, cum ar fi Severin (din nou, la recomandarea primei noastre mirese), Caracal, Tg-jiu samd. Ulterior lucrurile s-au schimbat in asa fel incat in zilele cu deplasari, incepem lucrul la ora 5 acasa, plecam la 8, ne intoarcem (in functie de situatie) la 12-1 sau chiar 2 si ne continuam lucrul acasa. Nu aveam idee ca vor fi zile in care vom incepe munca la 5 dimineata si vom termina la 6-7 sau chiar 8-9 seara. Nu ne plangem doar ca nu ne asteptam in mod clar…
Oricum, sa nu ma mai lungesc atat, o sa va las cu cateva poze dragute de la nunta Andreei de la Severin, unde am fost in echipa completa: eu si Aetana la machiaj si Lucian ca fotograf. Ne-a placut!
Behind the Scenes:
Andreea_si_Iulian_IMG_6193_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6194_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6199_Lucian_Prejbeanu_0766699028
Aetana in actiune!
Andreea_si_Iulian_IMG_6208_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6209_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6217_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6218_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6400_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6690_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6691_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6996_Lucian_Prejbeanu_0766699028

Cam asa aratam noi doua dupa ce ne terminam treaba :D
Andreea_si_Iulian_IMG_6637_Lucian_Prejbeanu_0766699028Andreea_si_Iulian_IMG_6638_Lucian_Prejbeanu_0766699028
Si daca sunteti curioase cam cum arata machiajul dimineata pe la ora 3, voila:
Andreea_si_Iulian_IMG_7973_Lucian_Prejbeanu_0766699028

Casa de piatra!!!!!
Andreea_si_Iulian_IMG_7018_Lucian_Prejbeanu_0766699028

Concluzia: nu stii niciodata ce iti rezerva viata… :)))

Photos credit: Lucian Prejbeanu Photography
Makeup: CrazyStuff Team

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu