7 septembrie 2012

Imi e atat de dor de scoala incat…


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






….in aceasta perioada m-am aliat cu cateva blogerite, tot din sfera beauty, si macar de parada (daca imi este permisa exprimarea, unele chiar se duc) ne-am inchipuit ca ne intoarcem la scoala si traim emotiile dinainte de inceperea anului, atunci cand iti faci 100 de planuri. Si absolut orice fata, care a descoperit machiajul si produsele de infrumusetare, isi face planuri despre cum se va machia in prima zi de scoala, dar mai ales in urmatoarele.
Teacher-ul meu, Adina, cred cu tarie ca fix la asta s-a gandit. Daca as mai fi inca pe bancile scolii ( si tare batrana ma simt cand spun asta), aceste produse mi-ar fi picat la fix. Dar pentru ca sunt mega-obosita si observ ca tastez prea mult, voi incepe sa pun pozele si discutam pe parcurs.
_MG_5871
Acestea sunt produsele, care au venit ambalate cu mare atentie si dupa cum vedeti nu am mintit cu nimic, chiar sunt un must pentru fiecare fata de liceu. Am primit si un biletel dragalas. Am avut un ranjet cretin jumatate de zi, imi place sa vad ca oamenii retin ca suntem 2 si ne si stiu pe fiecare in parte.
Incepem cu produsele: Lotiunea autobronzanta de la Alverde este mai ghinionista uitand sa-I fac poza separat, insa pot spune ca miroase bestial. Nu am apucat sa o folosesc, dar va tin la curent.
2.Mini oja de la Max Factor Purple Haze. E mica si frumoasa, ceea ce inseamna ca am sanse reale sa o termin. Nu stiu care a fost ultima oja terminata pe bune si ma gandesc ca asta mica poate e norocoasa. Este un mov intens, curat, fara sclipici sau sidef, care imi place foarte mult.
_MG_5873
3. Balsam de buze de la Nivea cu miere si lapte. Indiferent ca esti eleva studenta sau salariata, ca folosesti sau nu ruj sau gloss, ai nevoie de un balsam de buze. In postul de aici v-am prezentat deja mai multe. Varianta asta nu am incercat-o si nici nu as vrea sa o deschid inca, pana nu termin macar unul din balsamurile pe care le am incepute.
_MG_5877
4. Crema iluminatoare de la Elf. Foarte rozalie si destul de sidefata din ce am vazut. I-am desfacut ambalajul de curiozitate, dar, cum inca nu ma fardez, nu am apucat sa vad cum se comporta si pe fata.
_MG_5875
5. Ultima, dar nu cea din urma, pudra bronzanta de la Elf. Desi e o incapatanata si jumatate si se lasa deschisa doar cu pila de unghii este foarte frumoasa. Este destul de pigmentata si are o cantitate de sclipici/sidef f ok.
_MG_5876
Cam acesta a fost cadoutul meu. Pe mine una m-a incantat foarte mult si acum stau cu sufletul la gura ca “elevei” mele sa ii placa pachetelul trimis de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu