20 septembrie 2012

Blog Sale


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.







Reguli:
1. Primul venit, primul servit!
2. Plata se va face in contul meu ING, pe care vi-l voi comunica prin email ulterior.
3. Comanda minima este de 20 lei.
4. Costul transportului este de 3 lei.
5. Nu trimit ramburs! Coletul va fi expediat dupa ce plata va fi efectuata, pentru evitarea oricaror probleme.
6. Pot rezerva produse pentru o perioada de maxim 3 zile, la cerere.
In acest blog sale se vor gasi si produse noi si doar testate si folosite. Voi specifica foarte clar starea in care se afla produsul pentru a nu va face o parere gresita. Voi incerca sa fiu cat mai clara pentru evitarea oricaror probleme.
Coletele se vor expedia prin Posta Romana, la adresa indicata de voi.
Pentru a cumpara un produs, comentati la acest post sau trimiteti un mail la adresa: crazystuff.blog@gmail.com
Pentru orice alte nelamuriri aveti, puteti intreba liber, va raspund cu drag.
Va multumesc pentru intelegere!

CLICK PE POZE PENTRU MARIRE!
1. KIKO BB Creams – 35lei  30 lei– NOI!!!!!  (Costa 9 lire pe site ~ 50 lei si nu se pot achizitiona din Romania)
Nuante: 02 – Natural si 04 Medium
(http://www.kikocosmetics.com/eshop/uk/product/-/productdetail/bb-cream-spf-15/KM00101013/144/0)
DSCF3474DSCF3476
2. Fond de ten Sephora Brightening & Hydrating Foundation (Medium 26): 50 lei 40 lei NOU!!!
(costa 22$ pe site-ul Sephora)
(pompita e intacta, fara pic de produs, insa capacul are cateva zgarieturi de la depozitare)
(nu gasesc link oficial, va las cu un review: http://www.junipersjournal.com/sephora-brightening-hydrating-foundation.html)
DSCF3482DSCF3480DSCF3483
3. Sephora Instant Radiance Foundation (nu mai are eticheta cu nuanta, cred ca e Medium 27): 45 lei   35 lei
(Testat! - pe pompita este prezent putin produs)
(http://www.sephora.com/instant-radiance-foundation-P310708)DSCF3484DSCF3485

4. La Roche-Posay - Novalip Rouge Satin -147: 35 lei 25 lei NOU!! (costa in jur de 80 lei)
(http://www.aoro.ro/cosmetice/la-roche-posay/la-roche-posay-novalip-rouge-satin-ruj-culoare-28lipstick-4-ml/)DSCF3489DSCF3494DSCF3495DSCF3496

5. Farduri Essence, folosite cat se vede. 8 lei ambele.
DSCF3524DSCF3525DSCF3528DSCF3529



PS. Pentru fetele care isi doresc, pot gasi (daca am noroc) farduri crema Color Tattoo, la preturi intre 20-25 lei/buc. Daca doriti o anumita nuanta, imi puteti scrie si daca o gasesc, eu va anunt.

Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit :) Nu am primit nici un mail. Nu-ti apare adresa mea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu :| M-am tot invartit pe aici si nu m-am prins daca sunt de vina eu sau Disqus...
    Da-mi un mail la suzana.hirzoiu[@]gmail.com

    RăspundețiȘtergere