4 august 2012

Weekendul asta ma rasfat cu…


….2 lucruri + somn. Este primul weekend liber dupa o lunga perioada de timp. Dupa ce mi-am facut de cap dormind pana la 11 (excentricitate pe care nu mi-am mai permis-o de circa jumatate de an), mi-am inceput ziua cu o cafea buna si o carte care mi-a starnit curiozitatea inca de acum 2 saptamani cand am cumparat-o. Este vorba de Micuta englezoaica, volum primit la cumpararea revistei Joy. Am dat 13 lei pe ea si sunt curioasa tare care ii va fi povestea ( va dau un indiciu, bloguri). Cea de-a doua parte a rasfatului de azi este parfumul Lolita Lempika, pe care mi l-am auto-daruit acum 2 zile, avand in vedere ca luna acesta este ziua mea. Imi place atat de mult, incat momentan tin sticluta pe noptiera sa-l simt non-stop (how crazy is that?). Pentru maine nu am niciun plan, dar nici nu-mi doresc. Prefer sa fie totul  surpriza.
Voi ce planuri de weekend aveti?

lolita lempika 2lolita lempikamicuta englezoaica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu