9 august 2012

Produsele Family Care - impresii

Acum ceva timp am primit spre testare o parte din produsele din gama Family Care. Cred ca va aduceti aminte foarte bine de ele pentru ca am si organizat un concurs de pe urma caruia doua dintre voi au avut sansa sa testeze si ele o data cu noi aceste produse.
Motivele pentru care acest post vine atat de tarziu sunt diverse, insa ma bucur ca in sfarsit mi-am facut timp pentru a il publica. Produsele merita..
Prima impresie pe care am avut-o atunci cand am primit coletul a fost ceva de genul: “OuEmGi… sunt gigantice…”. Asta pentru ca din cutie mi-au sarit in ochi gelul de dus si sapunul lichid care au dimensiuni considerabile :)) Tin sa preciezez ca noi am impartit produsele iar ambalajele originale au ramas la Aetana. Am stabilit de comun acord ca dischetele si betisoarele sa ramana la mine, pentru ca aici se intampla magia (machiatul) si le folosim foarte des in acest scop.
Bun, sa o luam cu inceputul.

Dischetele demachiante Family Care
Am fost fericita ca printre produsele primite au fost si dischete asta pentru ca eu parca le mananc pe paine. Sunt fine, compacte, nu se desfac/destrama/etc atunci cand le folosesti insa au un mic inconvenient din punctul meu de vedere. Faptul ca pe margine fiecare discheta e “lipita” probabil prin presa la caldura, are portiuni aspre care zgarie pielea daca nu esti atenta la demachiere. Eu am patit-o de 2-3 ori dupa care m-am obisnuit cu ele si am invatat sa evit marginile. De regula eu folosesc dischete luate din Kaufland, cam 3 lei pachetul (nu am idee cate dischete sunt in el, probabil tot 70) care sunt bune, dar se cam desprind, se “desira” si toate cele. Diferenta calitatii intre cele doua pachete de dischete e clar vizibila si daca nu ar fi problema cu marginile, cele de la Family Care ar fi absolut perfecte!

Betisoare de urechi Family Care

Sa fiu absolut sincera, pentru mine toate betisoarele de urechi sunt ok. Mai putin alea care au prea putina vata si ma pot zgaria sau cele care raman fara vata din x motive. Vata e bine prinsa de betisoare si isi fac treaba bine :) Noi am hotarat sa folosim cutia primita special pentru machiaje, pentru ca sunt destul de necesare. Lucian, cand le-a folosit din greseala pentru ca erau la indemana, fara sa stie ce e cu ele, m-a intrebat de unde sunt pentru ca sunt geniale. Nu inteleg exact cum le-a deosebit de celelalte dar daca el zice, il cred :)) .

Gelul de dus cu Vanilie
gel de dus family care
OuEmGi…. Cat poate fi de mare ambalajul (30 cm?)… Am crezut ca nu va fi cine stie ce avand in vedere dimensiunile. Am zis ca accentul va cadea mai mult pe cantitate decat pe calitate insa am fost placut impresionata. Personal, nu sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de gelurile de dus. Desigur, nu imi plac cele care imi usuca si “strang” pielea. Gelul asta de dus imi lasa pielea catifelata, placut parfumata a vanilie (apropos, mirosul gelului de dus jur ca imi e cunoscut dar nu am reusit sa imi dau seama pana acum de unde) care persista pentru cateva ore bune. Pe scurt, imi place! Chiar as incerca si celelalte variante disponibile. La aceleasi dimensiuni (ba chiar mai mici –1 L) eu am in casa Cien (Lidl) in diverse sortimente. Nici nu se compara. Cele de la Cien nu miros atat de frumos, nu hidrateaza pielea si mie imi lasa acea senzatie neplacuta de strangere a pielii. Dar merg de duzina, cand bagi gel de dus in burete cu nemiluita, doar-doar sa se termine mai repede.

Sapunul lichid Family Caresapun lichid family care
Noi am primit varianta de grefe, care ghici ce? Chiar miroase a grefe :)) Adica sunt si mirosuri cu accent sintetic insa sapunul asta chiar miroase a grefe. Nu imi lasa senzatia de piele care se strange, trebuie putin produs pentru a te spala pe maini, face spuma samd. Singurul minus e ca mirosul de grefe nu persista pe piele dupa spalare desi mi-as dori mult.. Comparand cu ce am folosit inainte (Cien cu miere si lapte parca) diferenta nu mi se pare mare. O pompita, o spalare. Maini curate, hidratate.. E un produs bun. Si ambalajul este de 1 L!

Ca o parere in mare despre gama nu ma sfiesc sa spun ca sunt niste produse potrivite familiei atat ca marime cat si ca pret si vin la pachet cu calitate buna. Nu stiu preturile exacte pentru fiecare in parte insa gelul de dus spre exemplu costa in jur de 12 lei pentru 1250 ml. In acest moment, am terminat gelul de dus, sapunul si dischetele. Betisoarele inca mai rezista doar pentru ca nu le-am bagat la uzul zilnic ci au ramas strict pentru makeup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu