15 august 2012

Iherb wishlist

 

Am zis ca daca tot este ziua mea astazi si cea de nastere duminica, pot juca si eu o data rolul de spoiled brat si sa va arat cam ce mi-as dori. Desi am dubii ca vor exista si alte episoade, hai sa denumim postul de astazi “Episodul Iherb”.

Prima si prima data va voi arata ceea ce exista deja in cosul de cumparaturi, dar nu am plasat comanda pentru ca a apucat dolarul sa sara in aer:

Baton cu unt de cocos-probabil l-ati vazut in multe locuri si este laudat pentru atatea. Chiar sunt curioasa cat e de bun, mai ales ca vine toamna. Pret 1.41 $

Pasta de dinti Xyliwhite, varianta mica. La fel, a fost atat de laudata incat nu ai cum sa nu ti-o doresti. Pret 1.16 $

Sampon Avalon Organics. Nu sunt foarte multumita de parul meu. Am facut constant schimbari fel de fel si sper sa gasesc ceva care sa-l aduca pe linia de plutire. Pret 7.29

Si ultimele dar nu cele din urma, cele 2 seturi de pensule Real Techniques. Cel pentru fata si cel pentru ochi. Cred ca nu ma voi satura vreodata de pensule, asa ca acestea clar sunt pe lista de dorinte. Pret 17.99 fiecare

Dupa cum vedeti, comanda mea sare bine de 40 de dolari. Daca sunteti in aceeasi situatia cu mine si sunteti la prima comanda am primit de la Iherb codul AQE087 , care va va oferi o reuducere de 10 dolari sau 5 dolari daca aveti comanda sub 40 de dolari ( ceea ce inseamna 1$ transportul). Mai trebuie sa stiti ca se poate plati cu cardul, nu aveti nevoie de paypal, iar comezile ajung la posta locala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu