8 iunie 2012

Sleek Pout Polish–Powder Pink

Acum vreo luna si ceva, am primt de la Mya Shop coletul cu paleta Sleek Original si acest balsam de buze. Initial, am crezut ca e doar un balsam de buze, hidratant si foarte frumos mirositor. Ulterior, mi-am dat seama ca e un soi de balsam rezistent la transfer sau ceva de genul, cu grad mare de hidratare.

Se gaseste in cateva nuante absolut adorabile si va zic sincer, ca il folosesc foarte, foarte des de cand l-am primit. Desi rozul asta pare putin mai turbat, pe buze arata genial si se comporta de minune. Daca ar fi avut si SPF, ar fi fost iubitul meu intreaga vara (desi nu stiu exact cum ar arata pe buzele mele daca as fi bronzata).

IMG_4370by_CrazyStuffIMG_4371by_CrazyStuff

Ma asteptam, dupa pozele de pe site, sa fie de marimea unui dop de sticla, in cantitate mica. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca de fapt, are cam 5 cm diametru ( mai mare decat o rola de scotch mica).

Mirosul lui mi se pare aproape identic cu cel al rujurilor Farmasi si cred ca un dezavantaj ar fi ca pe ambalaj, nu am gasit ingredientele, nu e decat un sticker cu numele produsului si seria de productie.

Am zis sa fac si un mic test, am aplicat pe podul palmei putin produs, l-am lasat maxim 1 minut sa intre in piele, dupa care am sters cu un servetel umed. Obervati si voi din poze ca e destul de rezistent.

IMG_4373by_CrazyStuffIMG_4375by_CrazyStuff

Pentru ca l-am folosit destul de des la machiajele realizate pe cliente, am in plan sa achizitionez si unul piersiciu (sau piersăciu :)) ). Cred ca in locul unui balsam hidratant pe care il aplici pe buze inainte de a te apuca de machiaj, un pout polish Sleek ar face si o baza buna pentru rujul aplicat ulterior si ar si hidrata buzele foarte bine.

Il gasiti aici! La pretul de 19.99 lei

Vi-l recomand cu mare placere!

 

PS: Zilele astea am realizat ca am cateva produse pe care nu le folosesc deloc desi mi-au fost tare dragi cand le-am achizitionat asa ca voi reface blogsale-ul adaugand mai multe produse. Va tin la curent.

Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu