23 mai 2012

Tips & Tricks! Cum sa iti cureti si sa iti dezinfectezi pensulele!


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.





Foarte multe dintre noi ne confruntam cu urmatoarea problema: Desi spalam pensulele cu apa calda, sampon si le mai si dam cu balsam pe cele din par natural, uneori nu se curata bine. Raman patate, cu produs ramas la baza firelor si nu ai idee cum sa le cureti.
Asa ca, dupa ce Aetana s-a documentat pe youtube si nu numai, am apelat la urmatoarea varianta: Isopropanol (99.9% Alcool). Care initial a fost cumparat de Lucian in alte scopuri si caruia i-am gasit eu imediat alte intrebuintari. El l-a comadat de pe ebay dar Aetana a gasit la un magazin SUMA cu 10 lei 500 ml. (magazine cu obiecte sanitare si alte asemenea).
Cum functioneaza?? Foarte, foarte simplu… Eu, ca sa pot folosi produsul corespunzator unui spray de curatare, l-am pus intr-un recipient de balsam leave-in de la Gliss, cu pulverizator.
Aveti nevoie de un prosop curat de bumbac, de pensulele pe care vreti sa le curatati si dezinfectati si isopropanolul.
Inainte sa folosesc acest alcool, aveam absolut toate pensulele deschise la culoare patate. Mai ales cele de fond de ten si de blush. Cea de blush nu am mai scos-o la lumina dar arata muuult mai bine.
Eu personal, pentru ca inca nu am 3-4 seturi de pensule pentru a le folosi pe parcursul unei zile cu multe programari, apelez la urmatoarea varianta: dupa fiecare clienta, curat si dezinfectez pensulele in acest mod. Nici spalate nu se curata atat de bine si astfel, inlatur microbii si alte ganganii la care nu vreau sa ma gandesc. Si in plus, fiind alcool de 99.9% se evapora rapid ceea ce inseamna ca pensulele in 5 minute sunt si curate si dezinfectate si uscate!
Astea sunt pensulele pe care le am de curatat dupa cateva ore de munca.IMG_4251by_CrazyStuff
Ma asez comod pe canapea, cu prosopelul intins frumos si cu tot ce imi trebuie langa mine.(da, asa stau eu acasa :)) tricoul este ud, nu e patat :-j ) IMG_4274by_CrazyStuff
Asa arata pensula inainte sa o curat si dupa ce am curatat-o. IMG_4268by_CrazyStuffIMG_4294by_CrazyStuff

Cea de blush si locul de lucru la final :D
IMG_4278by_CrazyStuffIMG_4287by_CrazyStuffIMG_4292by_CrazyStuffIMG_4306by_CrazyStuff

Pensulele curate si dezinfectate. IMG_4313by_CrazyStuff
Voi cum va curatati pensulele? Folositi un spray special de curatare sau apelati la clasica varianta: spalatul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu