21 mai 2012

Provocarea zilei: machiajul ochilor adanciti


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






Inca nu am dobandit toate informatiile necesare pentru a corecta/machia corespunzator anumite tipuri de ochi dar incep incet-incet sa ma prind singurica de anumite lucruri.
Pentru ca sambata am avut-o cobai pe Mirabela, care are ochii micuti si adanciti, cu arcada putin proeminenta, o sa incerc sa va explic cum procedez eu cand am de machiat acest tip de ochi. Ironia sortii este ca si acum o saptamana am machiat o fata cu acelasi tip de ochi si chiar am vorbit cu o zi inainte ca timpul pe care il necesita un machiaj depinde mult si de tipul ochilor. Si ca ochii adanciti sunt mai tricky de fel. Insa am ajuns la concluzia ca se machiaza de fapt foarte usor, daca se iau in vedere anumite lucruri.
Trebuie evitat negrul in exces (adanceste si mai rau ochii si ii micsoreaza), asa ca intelept ar fi un machiaj conturat cu maro (exemplu aici) si sa folositi un creion alb/crem pe waterline pentru a da un efect de ochi mai mari.
Eu am zis sa incerc ceva mai intens, pentru ca Mirabela isi dorea ca ochii ei sa fie mai puternic evidentiati. Si pentru ca trebuia sa dau putina dimensiune ochilor, am machiat-o si in timp ce avea ochii deschisi, ca sa nu merg cu culoarea inchisa prea mult spre sprancene, sau invers, prea putin. Pentru ca are arcada mai proeminenta, un fard inchis in pliu nu s-ar fi vazut sau i-ar fi adancit ochii mai rau. Asa ca am “creat” pliul putin mai sus decat cel natural. Colturile interne sunt frumos iluminate, sprancenele conturate si ochii frumos evidentiati, fara a se observa ca sunt adanciti si cu arcade proeminente.
IMG_4454by_CrazyStuff_1IMG_4455by_CrazyStuffIMG_4464by_CrazyStuffIMG_4466by_CrazyStuffIMG_4465by_CrazyStuff
Desigur, in ziua cea mare, va purta si gene false pe care cred ca i le voi aplica numai in coltul extern.
Cum vi se pare?

Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu