30 mai 2012

Green Eyes?? Put some more copper, girl!

Duminica asta ne-a trecut pragul o fata foooarte simpatica, cu niste trasaturi angelice, cu increderea in sine putin zdruncinata. De cum am vazut-o i-am spus ca are niste ochi absolut superbi si ca o sa ii evidentiez cat de frumos pot. S-a lasat pe mana noastra, Aetana s-a ocupat in intregime de aplicarea corectorului si fondului de ten cat eu am aplicat genele false (buna metoda de a castiga timp, nu?). Noua rezultatul ne-a placut extraordinar de mult, diferenta este absolut fabuloasa si i-am demonstrat ca nu numai ca are trasaturi superbe (si ca ea toata este frumoasa) dar ca are niste ochi dementiali (dupa care unele ca mine plang!).

Here she is!

IMG_4726by_CrazyStuffIMG_4729by_CrazyStuffIMG_4732by_CrazyStuffIMG_4733by_CrazyStuff

 

IMG_4726by_CrazyStuffIMG_4738by_CrazyStuff

Makeup does wonders with our self esteem, right?

Voi, gagicilor cu ochi verzi, cum ii puneti in evidenta? Printr-un machiaj mai strident sau unul putin mai… inteligent?

Cum vi se pare? Ce ati fi facut diferit in locul nostru?

 

Pentru sugestii, informatii si orice alte intrebari, ne puteti contacta si pe adresa de mail: crazystuff.blog@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu