18 aprilie 2012

Sugar addict??? I don’t think so


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.







Daca la zaharul din alimente am inceput sa renunt putin cate putin, datorita Alexandrei am devenit o mare fana a Sugar Baby. Am primit de la ea un kit pentru ingrijirea unghiilor, foarte folositor de tinut in geanta si foarte girlish. Pe deasupra, o surpriza foarte placuta, tot din partea ei, sub forma unei pudrei iluminatoare superbe. De ambalaj nici nu mai vorbesc, este demential, mi-a luat o saptamana sa ma conving sa inlatur folia protectoare.
Mai jos va las cateva pozute cu produsele:
sugar baby nail kit
sugar baby crema de maini
sugar baby exfoliant
sugar baby betisoaresugar baby mini pile
sugar baby pudra
Si sa nu credeti ca se opreste aici, va zisesem ca ador gelurile de dus de la Balea, ei bine mi-am batut super mult pe cineva la cap si in cele din urma mi le-a adus.
geluri de dus balea
App, daca vreti si voi un kit de maini super simpatic alaturi de altele super girlish, participati la giveawayul de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu