19 aprilie 2012

Sleek Original


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.






Asa e ca paletele de la Sleek sunt absolut superbe?? Desi nu am pus mana decat pe 3 pana acum, toate mi s-au parut geniale (Oh So Special, Original si Acid)!! Nu cred ca mai e nevoie sa spun ca sunt pigmentare, in culori foarte diverse care sunt grupate foarte inteligent astfel incat sa poti realiza foarte multe lookuri doar cu o singura paleta (12 farduri). Desi forma de “vafa” pe care o au fardurile in pastilute se va schimba, sincer, mie mi se pare foarte smechera si parca era semnatura fardurilor Sleek. Pe viitor, acestea vor fi simple si asa cum a spus multa lume, chiar vor semana foarte mult cu cele de la MUA.
Revenind la oile noastre, cei de la Mya Shop ne-au facut cadou aceasta minunatie de paleta pe care de la prima privire am iubit-o si am stiut ca va fi iubire vesnica. Ea a fost insa atrasa mai mult de Aetana asa ca a ramas in bratele ei, cu promisiunea suprema ca din cand in cand, ma va mai vizita si pe mine… Ca sa nu apuc sa ii duc dorul prea tare.
Inainte de a pleca din bratele mele, am fotografiat-o constiincios ca sa arat tuturor cat de speciala poate fi.
IMG_7245
IMG_7244IMG_7252
Despre textura si fardurilor pot spune urmatoarele:
  • Nuanta cea mai deschisa, acel auriu-vanilat absolut fabulos, este insa putin mai dificil de aplicat. Particulele nu sunt asa de fine si necesita mai multa indemanare. Sper ca daca viitoare sa ii vin de furca si sa il aplic asa cum trebuie.
  • Negrul din aceasta paleta nu este negrul Carbon, care este prezent in paleta Oh So Special, spre exemplu. Este un negru mai fad si mai prafos
  • Toate fardurile din aceasta paleta sunt sidefate cu exceptia negrului.
Nu are rost sa ma apuc sa spun daca sunt bune sau nu cand deja toata lumea iubeste aceste palete si in general, dupa ce ai pus mana pe una, vei vrea sa le ai pe toate! (jur cu mana pe inima ca le VREAU pe TOATE!!!).
Pachetelul a ajuns intr-o cutie foarte frumos ambalat. Cei de la Mya Shop si-au dat silinta sa fie totul perfect si credeti-ma, am fost mai impresionata de modul in care au fost ambalate produsele decat de produsele in sine atunci cand l-am desfacut!
IMG_7262IMG_7263IMG_7267IMG_7269
Ce parere aveti? Asa e ca sunt niste culori senzationale?
Daca va place si voua si v-o doriti, o puteti achizitiona de aici la pretul de 34.99 lei. Va va veni la fel de frumos ambalata!
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu