17 aprilie 2012

Povestea tenului meu


Puteti citi acest post si multe altele pe noul nostru site: www.crazystuff.ro.








Undeva prin clasa a 7-a, hormonii mei s-au trezit la viata. Deodata, m-am inlatat foarte mult si pielea a simtit si ea o multime de transformari. Pana atunci puteam spune doar ca am un ten cam deschis la culoare, insa lucrurile au inceput sa ia o turnura destul de urata. Porii au inceput sa se dilate, punctele negre si-au facut aparitia pe nas si pe barbie, iar apoi, la piece de resistance, furunculuii.

Pana in clasa a 10-a vizitele la dermatolog erau ceva obisnuit. Am incercat tot felul de tratamente, de la ieftine la scumpe, de la preparate in farmacie la putinele creme dedicate tenului acneic pe care puteai pune mana in acea perioada.

Am scapat de cosurile urate si de furuncului cu ocazia unei noi schimbari hormonale, dar si cu o ingrijire riguroasa a tenului.

Acum, dupa cativa ani pot spune cam urmatoarele: detin un ten gras, destul de sensibil. Ma resimt imediat daca nu am un stil de viata corespunzator sau nu ii acord suficienta atentie. Totusi, daca sunt buna cu el, ma rasplateste cu un aspect destul de sanatos. Cele 2-3 cicatrici de pe obraji nu sunt foarte vizibile, am cateva puncte negre pe nas si barbie, iar din cand in cand imi apar furuncului in zona urechilor.Deisgur isi mai face de cap atunci cand, o data pe luna, hormonii se mai apuca sa topaie. Singura zona mai problematica este nasul, care, daca nu este suficient exfoliat, curatat, hidratat si nu i se aliniaza stelele, mi se descuameaza. Da, e destul de penibil sa ai fata ok si nasul sa fie “ciufulit”.

Tind sa cred ca daca as avea acum problemele cu care ma confruntam acum cativa ani, lucrurile ar fi mult mai usoare. Pe piata se gasesc produse dermatocosmetice , hipoalergenice si noncomedogenice, care protejeaza si ajuta tenul sensibil.
Vichy este una din firmele care ne ofera aceste produse, in care eu am mare incredere. Produsele lor m-au scos din incurcatura de multe ori, iar noul Normaderm mi se pare ca a fost creat special pentru mine. Combinatia de ingrdiente si efectele lor este foarte interesanta:
  • LHA (microexfoliant, elimina celulele moarte de la suprafata pielii)
  • Acid Glicolic (efect de regenerare profunda a pielii)
  • acid salicilic (cu efect antiseptic si exfoliant)
  • glicerina si uleiuri emoliente ( hidrateaza in profunzime)

Sper sa am ocazia de a-l testa alaturi de Special Koko si de a va impartasi efectele asupra tenului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu