16 aprilie 2012

My smokey violet dreams

Iar v-am luat cu titlu din asta filozofic… No worries! Nu va retin de la drob, cozonaci si oua rosii prea mult. Vreau sa va arat mai “detaliat” (sa zicem) un machiaj deja postat de facebook acum ceva vreme. E vorba de Clarla Secretarla (:d, nu ma bate!!) pe care am machiat-o seducator cu mov. (Daca sunteti curioase, ea una dintre cele doua prietene foarte bune pe care le am. Ailalta e Aetana. Pe ea creca o stiti.)

Prea multa taina, nu? Hai sa trecem la lucruri mai serioase!

(click pe poze – care btw iar sunt needitate, ne-nimic.)6N7C1640_Lucian_Prejbeanu_20116N7C1676_Lucian_Prejbeanu_20116N7C1684_Lucian_Prejbeanu_2011

Ar fi trebuit sa gandesc de doua ori ce culoare ii pun pe buze dar cum a fost o seara aglomerata cand am machiat-o (4 gagici au stat la machiat pe care le-am pozat ulterior putin in studio) imi gasesc scuze.

 

 

Hristos a inviat!! Paste fericit tuturor!!

(Nu uitati de giveaway!!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu