2 martie 2012

I need my toys!

Acum vreo doua saptamani am fost in studio cu Dana si Lucian. Am aflat in dimineata cu pricina ce poze si-a ales Dana pentru concurs si eram destul de entuziasmata ca nu mai facusem un machiaj tematic pentru sedintele foto din studio. Poza cu pricina e asta:

Pentru ca sedinta foto mai avea si o a doua parte, eu am ales sa nu o colorez chiar atat de rau, sa pot sterge ulterior din blush si ce o mai trebui Smile
Si in final, a iesit asa:
IMG_5369_LucianPR_2012_editIMG_5383_LucianPR_2012_edit
Trebuie sa spun ca mai sunt cateva poze foarte frumoase de la sedinta asta care nu au fost publicate pe niciunde, numai ca o sa ii acord privilegiul lui Lucian sa le publice usor-usor pe blogul lui si eu le voi prelua ulterior intr-un nou post aici.
V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu