9 februarie 2012

Liz Earle Cleanse and Polish- Hot Cloth Cleanser


A vuit blogosfera in ultimul timp cu reviews despre acest demachiant si pe buna dreptate.  L-am mai  prezentat o data undeva in vara, cand va aratam cat de frumos a venit ambalat. Am asteptat mai mult sa scriu acest post din 2 motive: 1. pentru a ma asigura ca nu este o impresie superficiala si 2 pentru ca a fost o adevarata avalansa si am preferat sa se linisteasca putin apele.
Asadar sa incepem cu ideile de baza:
  • demachiantul vine intr-un tub de 100 de ml prevazut cu pompita si 2 sau 6 bucati de panza si un saculet
  • se adreseaza tuturor tipurilor de ten
  • contine ulei de eucalipt, ceea ce ii da un miros usor mentolat
  • vegan free; nu este testat pe animale
  • nu contine ingrdiente modificate genetic
  • environment friendly
liz earle 1
De cum l-am primit am inceput sa-l folosesc zilnic. Produsul este foarte consistent, de obicei folosesc doua pompite pentru a inlatura intreg machiajul, inclusiv ochi si gat. Nu este deloc iritant, pot deschide ochii dupa ce am masat genele, fara sa simt niciun fel de disconfort.
liz earle 3
Imi place foarte mult ca inlatura intreg machiajul fara dificultate. Dupa ce ati masat intreaga fata, imbibati bucata de panza in apa fierbinte si inlaturati machiajul para nicio problema. Este indicat, ca dupa ce ati folosit materialul fierbinte, sa va clatiti cu apa cat mai rece, aceasta inchide porii si inlatura orice fel de reziduu lasat de demachiant. Tamponati cu un prosop curat si avet pielea fina ca fundul unui bebelus.
liz ealre 2
Per total nu ai cum sa nu iubesti acest demachiant. Bucatile de panza sunt foarte usor de spalat daca va faceti griji in privinta acestui aspect, iar produsele chiar daca vin din Anglia ajung destul de repede si la oficiul voastru postal, nu in vama. Este adevarat, este un produs putin mai scump, insa folositi destul de putin si cu siguranta isi merita fiecare banut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu