8 februarie 2012

Goodies in my mailbox- Boots part 2


Imediat ce am castigat un set Bootz Extracts, am mai participat pe pagina lor de Facebook la un concurs si spre surprinderea mea, toate participantele au fost premiate. Luni, cand am ajuns acasa, mama primise deja pachetelul care ma astepta neatins ( am o placere nebuna sa fac si sa deschid colete, nu stiu de la ce mi se trage si daca e chiar ok, da na)
Inauntru era un portfard mititel si tare dragut cu 3 mini produse de ingrijire si 4 produse travel size de machiaj
boots geantaboots produse make-upboots produse ingrijire
Produsele de ingrijire au venit sigilate si am preferat sa le las asa pentru momentul in care voi fi nevoita sa le folosesc.
Portfardul imi place foarte mult, interiorul este din saten auriu si are un detaliu foarte simpatic la fermoar, iar cu produsele de make-up se poate realiza un machiaj discret foarte simpatic, insa momentan sunt nevoita sa astept. Saptamanile urmatoare urmeaza sa am o mica interventie la unul din ochi si nu am voie sa folosesc niciun fel de produs de machiaj in aceasta zona. Promit insa ca voi reveni cu swatches.
Pana una alta nu uitati de concursul nostru de machiaj, pe care il gasiti putin mai jos. Suntem super nerabdatoare sa va vedem creatiile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu