14 februarie 2012

Flormar Supershine Lip Glosses


V-am povestit deja de dragostea declarata rujurilor supermatte, asa ca azi le-a venit randul glossurilor. La fel ca si rujurile, le-am primit spre testare de la Flormar, insa asta nu ne schimba cu nimic parerile (si aici sunt sigura ca pot vorbi in numele Suzanei).
Caracteristicile generale ar fi mirosul divin de budica de vanilie (daca rujurile nu au miros, glossurile compenseaza din plin), aplicatorul este sub forma de pensula (din pacate nu mi-a iesit nicio poza clara oricat de mult as fi incercat ) care iti permite trasarea unor linii foarte ok. Ambele glossuri au particule stralucitoare si ambele sunt destul de lipicioase, pe mine nu m-a deranjat prea mult acest aspect, insa daca nu suferiti senzatia, nu sunt pentru voi.
Acum sa le analizam pe fiecare in parte. Am primit 2 glossuri, unul nuanta 103 si celalat 126.
_MG_5144
103 mi se pare ca are mai mult portocaliu decat roz. Pe buze este destul de discret si elegant. L-am incercat peste un ruj nude si arata absolut superb, dar la fel de bine s-a comportat si singurel. Este nu este total opac, se observa si pigmentatia lui dar si a rujului sau a buzei. Pozele sunt ca si cele de la ruj, realizate la lumina naturala dar si artificiala ( nu cred ca reuseste sa faca cineva poze de aproape acestor glossuri). In pozele de mai jos este aplicat peste buzele “au naturel” .
flormar_gloss01
flormar_gloss02
126 este cu totul altceva. Glossul asta este nebun. IN primul si in primul rand este o culoare care nu se potriveste oricui, oricum (desi noua ni se potriveste amandurora, lucru destul de rar). Este extrem de pigmentat, nici nu mi-a dat prin cap sa-l folosesc cu ruj pe sub, pentru ca efectiv are foarta multa personalitate. E ok sa fie purtat la o sesiune de shopping, o noapte de club, insa nu la job sau la scoala. In cazul lui, pensula isi dovedeste cel mai bine calitatea, nu-ti permiti sa ai un contur aiurea pentru ca s-ar observa in secunda 2.
flormar_gloss03
flormar_gloss04

Cum vi se par? Frumoase asa-i? Trebuie sa ne punem pe treaba si sa va aratam si fardurile folosite cu succes intr-o sedinta foto de care suntem tare incantate.
Kisses
^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu