24 februarie 2012

Castigatoarea concursului de pe facebook–trusa concealere + set pensule


409364_349865485038395_213807658644179_1173562_2093339718_n
In primul rand, trebuie sa imi cer mii de scuze ca am intarziat atat de mult cu desemnarea castigatoarei. Din dorinta de a multumi pe toata lumea, m-am decis sa fac o lista cu cele aproape 1200 de inscrieri si abia aseara am ajuns la 600 si azi, cand vroiam sa continui lista, am zis: F**K this s**t!!! Desi nu e in intregime corect, am dat cu randomize din numarul total de inscrieri si am zis ca verific decat castigatoarea. Norocul meu e ca nu a fost un numar chiar foarte mare si ca intrarea a fost valida si castigatoarea a indeplinit toate conditiile.
Pentru cei care nu stiu, am incheiat concursul mult mai devreme datorita numarului foarte mare de inscrieri. Nu va suparati daca nu ati apucat sa participati, momentan mai sunt in desfasurare doua concursuri:
Concurs de machiaj! – Se va incheia pe data de 29 februarie!
Concurs Montagne Jeunesse – se desfasoara pe facebook pana pe 10 martie!
Asadar, numarul castigator este….
Concurs
Numele aferent numarului (dupa socoteala mea, daca vreti, numarati si voi ca poate iese altceva!) este…
Concurs Castigatoare
Si dovada ca a dat share:
Castigataore Share
Am verificat, a dat si like paginii.
Valentina, ai 24 de ore la dispozitie sa imi trimiti pe adresa de mail: suzana.hirzoiu@gmail.com datele tale de contact.
Sper sa fi numarat bine! Daca aveti dubii, numaram impreuna Smile
O seara minuntata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu