2 februarie 2012

Apidermaliv crema pentru calcaie

Asa cum bine stie toata lumea (cred), acum ceva timp cei de la Complex Apicol Veceslav Harnaj ne-au trimis spre testare cateva produse.
Eu sa fiu sincera, le-am folosit si m-am bucurat mult de ele. Astazi insa, o sa ma rezum doar la Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei esential de menta.
IMG_4802_Lucian_Prejbeanu_2012IMG_4805_Lucian_Prejbeanu_2012
Ei spun asa:
Crema pentru calcaie cu 95% ingrediente de origine naturala
Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta este o crema de ingrijire pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de origine naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si untul de shea cunoscute pentru proprietatile lor sunt ingrediente ce catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor in ttimp ce uleiul esential de menta ajuta la stimularea circulatiei sangelui avand in acelasi timp actiune antiseptica si dezinfectanta. 50ml
 
Eu nu zic nimic, va arat (nu, nu sunt ale mele :D)
IMG_1408IMG_1409IMG_1410
Prietenul meu are probleme cu calcaiele si dupa cum puteti observa, crema chiar isi face efectul.
Daca totusi probleme voastre sunt asa ca in pozele de sus trebuie sa stiti ca ar trebui sa aplicati crema dupa fiecare dus. In cateva zile veti avea calcaie de bebelus.
Iar mirosul de menta e foarte revigorant. Il recomand? Clar DA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu