11 ianuarie 2012

Pretul succesului

Nu, nu am sa va dau o reteta minune pentru succes, ci voi incerca sa fac o recenzie a ultimei carti citite, “Pretul succesului”, scrisa de Barbara Taylor Bradford. La fel ca si in cazul lui “Papillon”, cartea mi-a fost recomandata de atatea ori de mama, incat m-am apucat sa o citesc in disperare de cauza, fiind ultima carte necitita pe care o mai aveam pe aici si nicidecum din dorinta mea. Tot ca si data trecuta am ajuns la concluzia ca m-am inselat.
Cartea este superba si urmareste povestea Emmei Harte. Intr-o Anglie in care societatea se impartea intre saraci si bogati, iar cei saraci trebuia sa-si accepte conditia si sa nu spere la mai mult, Emma decide sa contrazica acest lucru. Avand 16 ani, ea are deja o personalitate foarte puternica si o capacitate de munca extraordinara.
Dupa moartea mamei ei ramane insarcinata si hotaraste sa isi paraseasca satul natal si sa-si incerce norocul in Leeds. Datorita unei munci nebunesti, ea nu numai ca reuseste sa iasa din mizerie, insa 60 de ani mai tarziu ajunge sa fie una din cele mai puternice si bogate femei ale lumii. Cartea ii urmareste viata si este scrisa intr-o maniera, care pe mine m-a captivat din prima si am reusit sa termin ambele volume in mai putin de o luna. V-o recomand din suflet mai ales ca in ea se regasesc multe invataminte folositoare.
Varianta pe care am citit-o eu arata ca in imaginile de mai jos. Avand in vedere ca face parte din biblioteca pesonala, nu stiu de unde sa va recomand sa o cititi, insa probabil bibliotecile ar trebui sa o aiba(sau cel putin asa sper)

Voi ce carti ati mai citit recent? Ce recomandari aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu