18 decembrie 2011

Eyeliners Test

Hello!
Eu momentan am putine eyelinere negre, 3 la numar (exceptandu-le pe cele sub forma de gel). Unul de la Lady`s, unul de la Rimmel si unul de la Maybelline. Am mai folosit si de la Avon, dar era greu de manuit si am renuntat la el, inainte sa prind dexteritate.
IMG_0329_LucianPR.ro_2011_resizeIMG_0331_LucianPR.ro_2011_resizeIMG_0333_LucianPR.ro_2011_resizeIMG_0334_LucianPR.ro_2011_resize
Dintre cele 3, cel mai des il folosesc pe cel de la Maybelline. M-a fascinat de la inceput si mi s-a parut incredibil de usor de folosit.
Cel de la Lady`s e bun. Se aplica si el usor, dar parca tot nu mi se indemana cu el. Nu imi place ca imi murdaresc genele atunci cand il folosesc si ma enerveaza la culme treaba asta.
Pe cel de la Rimmel il am de putin timp, e in regula. Doar ca pensula lui extrem de subtire pe mine ma calca pe nervi. Il folosesc atunci cand vreau sa acopar lipiciul care se mai vede dupa ce aplic genele false. Atunci cand il folosesc strict pentru codite, trebuie sa tot bag pensula in recipient si nu pot sa trag cap coada din produsul care se ia initial pe ea.
Ca sa vedeti o mica demonstratie a calitatii, asa cum am reusit eu sa o fac, o sa va prezint cateva poze. Trebuie sa luati in calcul faptul ca nu au avut timp sa “se aseze” pentru ca la cateva secunde dupa ce am terminat de aplicat am si sters.
IMG_0338_LucianPR.ro_2011_resizeIMG_0340_LucianPR.ro_2011_resizeIMG_0341_LucianPR.ro_2011_resizeIMG_0342_LucianPR.ro_2011_resize
Linia 1: Rimmel.
Linia 2: Lady1s.
Linia 3: Maybelline.
Cred ca se vede foarte bine difrenta intre ele. In primul rand, cel de la Rimmel se usuca greu iar cel de la Lady`s nu s-a aplicat chiar uniform. Ca rezistenta, cel mai bun e Express Liner urmat de cel de la Lady`s (nici nu mai stiu cum ii zice, ati vazut ca nu mai are niciun nume pe ambalaj, dar cred ca e Catherine Arley).
Ce parere aveti? :))

PS: Da, eram nitel cam neepilata :)) Mi scuzi :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu