14 noiembrie 2011

Rujuri Flormar Supermatte

Follow my blog with Bloglovin

 Țineți minte când v-am povestit că am primit la testare mai multe produse de la Flormar?
Ei bine consider că a venit timpul să vă povestesc mai multe despre ele și cum sunt destule, azi vorbesc doar despre rujuri. Am primit 2 nuanțe 202 si 209, ambele din gama Supermatte.
Plusurile, din punctul meu de vedere, sunt următoarele:
-hidratante și cremoase, nu simt nevoia unui balsam de buze înainte
-culori mate cu acoperire mare
-nu au miros
- rezistenta medie, eu le-am purtat cam 4 ore pe buze, însă dacă mâncați sau beti este nevoie de reîmprospatare

Minusuri
-aveți grijă să "gustați" cât mai puțin din rujuri, sunt cam amare

În general mi-a facut placere sa le port. Având în vedere că este deja iarnă și eu sunt albă, 202 l-am purtat mai puțin, pentru ca este o culoare nude și nu vreau să arat ca și cum as fi bolnavă.
În schimb, 209 mi se potrivește de minune. L-am purtat seara în bar, ziua îmbrăcată office, pur și simplu merge la orice. Am avut o problema cu un ulcior la un ochi, fapt ce nu mi-a permis să mă mai fardez și am purtat numai ruj. Vă pot spune liniștită că nici nu aveam nevoie de mai mult.
V-am pregatit și o serie de swatch-uri însă în realitate sunt mai frumoase culorile. Ca să vă faceți o idee cât mai bună am facut o poză cu bliț, una fără bliț și una pe un servețel pentru a vă face o idee cum arată fără influența pielii.







Vouă cum vi se par?


*foto proprii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu