30 noiembrie 2011

Goodies in my mailbox - Yves Rocher

Acum ceva timp mama mi-a propus sa-mi cumpere o genta de cosmetice cu 50 de lei, spunand ea ca ar fi de la nu stiu ce firma. In aceeasi perioada mi-a cazut in mana una din ofertele Yves Rocher, unde cu 50 de lei puteai capata o gramada de lucruri interesante.
In micutul catalog de comanda era la oferta si gelul lor de dus cu cafea. Pentru mine asta a fost dragoste instant mai ceva decat nessul. Am pus mana pe telefon si am facut comanda:
-3 geluri de dus (as fi vrut eu mai multe, dar si-asa aduceam a nebuna asa ca am zis sa ma limitez)
-1 gel de dus cu flori de portocale (l-am luat la ghici, insa miroase si el divin)
-un balsam de buze cu cacao (asta miroase a budinca de ciocolata si duc o lupta interiora imediat ce-l aplic pe buze sa nu-l mananc)
- un cadou surpriza (care s-a dovedit a fi un fard duo extrem de frumos, cu pastilute mari, care poate fi folosit si pe post de blush)

Cadourile au fost urmatoarele
-un luciu de buze (si el miroase frumos, o fi fi firma frantuzeasca, dar nu ma asteptam ca toate sa miroasa asa bine)
- un parfum Evidence ( nu mai e nevoie sa zic nimic, nu?)
-o mostra generoasa dintr-o crema
-o geanta cu 3 compartimente, foarte roz si foarte incapatoare





Toate la 53 de lei, transportul a fost si el gratuit.
Ce parere aveti ? Voua ce produse va plac de la ei ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu