25 octombrie 2011

Tutorial - fake stitches

Astazi am reusit sa racesc destul de bine incat sa nu fiu in stare sa mai ies din casa, asa ca daca tot ma plictiseam, am luat langa mine creioanele de la Ada si camera foto si am inceput sa fac teste pentru petrecerea de Halloween( cred ca v-am mancat cu posturile astea). Totusi daca exista vreo doritoare de copci, dar nu stie exact cum sa le realizeze, am facut un tutorial super simplu.

Bineinteles, asta este varianta de baza, voi puteti merge mai departe cu aplicarea de fard in mai multe culori, insa pentru o petrecere nu veti avea nevoie de mai mult.

Pentru inceput avem nevoie de creioane. Eu am ales doar 3: alb negru si mov. Daca vreti ceva mai complex puteti adauga si roz, rosu albastru sau maro, insa sansele de a gresi, daca nu aveti o tehnica buna de desen, cresc semnificativ.

Facem "cusatura" folosind creionul negru, dupa care imediat dupa conturam cu alb, iar langa alb mov. Conturul nu trebuie sa fie perfect. Este ok ca in unele zone sa fie alb, in altele numai mov si in altele sa fie unul peste altul. Cea mai mare atentie si locul in care trebuie creata cea mai buna iluzie este in jurul punctelor unde se presupune ca intra ata in piele.


Acum tot ce trebuie sa faceti este sa blenduiti. Eu am folosit 2 pensule una cu peri mai lungi si mai rari si una cu perii scurti si desi. Voi puteti folosi ce aveti, chiar si degetele. In functie de rezultate nu ezitati sa dati si cu un al doilea strat de creion pe care sa-l intindeti, iar la sfarsit probabil vor trebui facute niste retusuri cu negru.
Cam asta este tot. rezultatul meu final arata cam asa :

Daca ar fi fost vorba de fata probabil as fi revenit cu niste fard si as fi incercat sa fac sa arate ceva mai realist. Pentru mana insa arata bestial si este si super usor de facut.
Voi v-ati hotarat in ce va costumati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu