14 octombrie 2011

Haloween Series: Goth Doll Look

Ca sa fiu sincera, nu am avut recuzita la indemana, daaar, machiajul a iesit binisor. Sunt racita de cateva zile si nu stau prea bine cu rabdarea.
Dar, daca vreti sa va costumati asa de Halloween, uitati cateva sfaturi:
  • va puteti ondula parul 
  • puteti folosi accesorii pentru par cu funda, bentite dantelate samd
  • puteti purta rochite cu guler
  • puteti purta dresuri rupte, dantelate, etc
  • puteti purta bocanci, ghetute pana la glezna
Din lista de materiale necesare pentru realizarea acestui machiaj, as spune ca va trebuie:
  • gene false
  • gene false
  • gene false
  • gene false .... pricepeti voi :))
  • multa imaginatie

Eu port un tricou de-al lui Lucian care imi e cu... patrushpe numere mai mari :)) It`s a no-no for sure! 
Btw, azi tenul meu nu e editat deloc, dar am avut grija sa imi aplic bine fondul de ten, pudra, corectorul samd. 
Daca aveti intrebari, sugestii (injuraturi!) simtiti-va libere sa comentati. 
Enjoy!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu