20 octombrie 2011

Halloween series- nails #3 Candycorn

Am reusit sa fac rost de pozele pe care le-am facut impreuna cu Toxic Cupcake, asa ca va prezint una din cele mai fun manichiuri. E putin mai tricky de facut, insa arata foarte bine pe unghii.
Am incercat sa fac pozele pas cu pas, astfel incat sa se inteleaga cat mai bine

1. Am aplicat culoarea de baza, albul. Intr-un singur strat a facut dare si nu s-a intins uniform, asa ca la cel de-al doilea strat am dat doar la baza unghiei. Am facut acest lucru si din dorinta de a nu astepta foarte mult sa se usuce. Cu cat avem mai multe straturi, cu atat mai mult cresc sansele de a strica toata munca.

2. Am aplicat pe 2/3 din unghie oja galbena. Forma este facuta freestyle ca sa zic asa, direct cu pensulica. Nici cele reale nu sunt perfecte, asa ca nu aveti de ce va face griji.

3. Peste galben vine portocaliu, cam 1/3 din unghie. La fel, forma este facuta direct cu pensula de la oja si nu este perfecta.

4. La sfarsit pentru a se imbina mai bine straturile, al ales sa aplic un lac cu sclipici fin, insistand in zona portocalie.

Cam asa arata la final.  Unghiile sunt departe de a fi perfecte, insa sper ca v-am dat o idee care va poate fi de folos. Am incercat sa fac pozele cu oja aferenta. Sper ca rezultatul este cat de cat ok, astept parerile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu