14 octombrie 2011

Halloween Looks

Am vazut pe blogul lui Little D look`ul ei de anul trecut de la Halloween.
Pentru noi (ma refer in mare parte la cei din Craiova si membrilor www.craiovaforum.ro) a devenit deja traditie petrecerea anuala de Halloween si asta va fi cea cu nr. 4. O astept cu multa nerabdare si sincer, sper sa le depaseasca pe toate celelalte 3.
In ordine cronologica, o sa va arat in ce m-am costumat in anii trecuti. Pentru anul asta inca nu sunt hotarata, sa vedem ce si cum. Ceva conturat desigur ca am in minte, dar mai astept putin pana iau o decizie finala.

Acum 3 ani (2008), vroiam sa fiu o Dead Bride, dar nu prea mi-a mers, am iesit mai degraba un fel de Goth Princess, fara machiajul adecvat. Mi-am confectionat singura fusta si voalul.
Desigur, poze in care sa fiu serioasa mai rar aici. Petrecerea a fost bestiala. Pozele vorbesc de la sine :))











Acum 2 ani (2009), am vrut sa fiu Morticia. Rochita mi-a iesit demential, manecile atarnand, mulata pe corp pana la genunchi, dupa care putin bufanta. Numai ca nu am poze in care sa se vada mai jos de genunchi. Trist, dar adevarat. Sincer, e destul de creepy rochia, inca o mai am. Poate ma decid sa fac zilele astea un machiaj decent pentru ea si sa va prezint o adevarata Morticia de Halloween.
Fiind putin incurcata, pentru ca vroiam sa ma fac un Inger intunecat dupa ce vazusem videoclipul lui Miss Chievous, le-am combinat. A iesit un fel de doua feluri :)) Dar a fost ok.










Acum 1 an mi-am dat frau liber imaginatiei si cu toate ca in fiecare an mi-am facut singura costumele, anul trecut mi-a iesit totul. De la costum pana la machiaj! Cicatricile alea m-au tinut toata noaptea! (sincer, pana la 2, cand am ajuns acasa pentru ca ... deja incepuse sa mi se rupa firu`). Asta mi-a fost lectie, restul s-au distrat pana la 5 dimineata... Eu la ora aia sforaiam demuuuult....




Desigur, pozele cretine nu au lipsit din cadru...



O sa o provoc si pe Aetana sa bage mare aici marile ei tinute de la cele 2 petreceri la care a fost prezenta in tara si tinuta pe care a avut-o in Germania.
Chill bro`, aia la care ai lipsit tu, oricum eu m-am simtit de rahat :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu