24 octombrie 2011

Halloween Look Series: Flower Fairy

Salutare!
Am incercat sa fac un machiaj mai vesel pentru Halloween ca doar nu toti vrem sa ne facem zombies si vampiri.
De ce aveti nevoie in afara de imaginatie?
  • Lipici (de preferat unul pe baza de apa, non-toxic care se gaseste in librarii)
  • Flori, petale de plastic
  • Niste paietute
  • Blush roz
  • Ruj Roz
  • Farduri in nuante vii
  • O rochita colorata
Eu aveam un top negru pe mine, fara bretelute, ca m-am gandit ca arata bine umerii goi, dar cand am taiat pozele le-am taiat in asa fel incat nu s-a mai vazut nimic.
De asemenea, ati putea sa va colorati sprancele cu verde. Cred ca ar arata cel putin interesant. Mie mi-a venit ideea la o zi dupa ce facusem machiajul…
De data asta este prezent ceva PS pe tenul meu pentru ca se pare ca are ceva zile proaste. Nu arata rau, dar nici foarte bine si oricum, merge bine editul pe pozele astea.
Enjoy!
Daca aveti ceva intrebari, nu ezitati sa comentati. Va raspund cu cea mai mare placere!
Nighty-night!

IMG_5754_By_CrazyStuff_2011_edit_resizeIMG_5758_By_CrazyStuff_2011_edit_resizeIMG_5761_By_CrazyStuff_2011_edit_resize
P.S. Pentru maine seara am ceva mai creepy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu