4 octombrie 2011

Goodies in my mailbox- Liz Earle

Dupa cum spune si titlul, saptamana trecuta am gasit in casuta postala un aviz care ma anunta ca am un colet. M-am dus si am ridicat plicul si ce sa vezi? Primisem (dupa aproximativ 5 zile de la contact) un cadou de la cei de la Liz Ealre, si anume Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser. Am asteptat sa ajung acasa si sa deschid pachetul impreuna cu Toxic Cupcake, stiind ca si ea este cam la fel de curioasa ca mine. Inauntru am gasit kit-ul foarte frumos ambalat in hartie alaturi de un biletel scris de mana si cateva brosuri cu informatii:



 Un mic motto, care mi-a placut la nebunie a fost un detaliu de pe una din coperti :
Nu puteti sa nu fiti de acord nu?


Daca v-am starnit interesul, va mai zic si ca la achizitionarea a 3 produse din rutina de zi cu zi (Cleanse & Polish, Instant Boost Skin Tonic si Skin Repair Moisturiser) veti primi un cadou constand in Superskin Concentrate 10ml roller-ball.
Overall eu sunt tare incantata de produs; abia astept sa-l folosesc si sa revin cu detalii. Voi ce parere aveti? 

Disclaimer: acest produs mi-a fost oferit spre testare de catre cei de la Liz Earle. Acest articol nu este sponsorizat si reflecta in intregime parerile mele despre produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu