26 octombrie 2011

Goodies in my mailbox- Flormar

Astazi am primit o vizita din partea curierului care imi aducea o cutie mare mare. Eram asa entuziasmata ca l-am cam speriat pe saracul om. Am asteptat-o frumos pe mama sa termine de vorbit la telefon pentru a deschide pachetul, pentru ca stiti si voi, surprizele sunt mai frumoase cand sunt impartite. Stiam ca e de la Flormar, zilele trecute am avut un schimb de mailul cu ce responsabili de PR.

Inauntru am gasit un stand flormar cu 6 quaduri. Alaturi o mica plasuta cu 2 rujuri si 2 glossuri, absolut superbe amandoua. Momentan sunt  data pe buze cu toate si la ochi am pus cate farduri au incaput....cam asa de entuziasmata am fost :|
Va las cu cateva pozute si zilele urmatoare cred ca o sa fac chiar si cateva lookuri :D



Mi-am dorit foarte mult sa le incerc. Dupa cat a vuit blogosfera cu atatea ocazii, imi era tare necaz ca noi trebuie sa dam de un stand in alt oras. Ei bine acum dorinta mi-a fost indeplinita. Sunt curioasa voi ce parere aveti? Ati folosit? Va plac ? Va doriti mai multe ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu