5 octombrie 2011

Gheisa pentru o zi- pic heavy

Weekendul trecut am hotarat sa fac un entry pentru concursul lui Jules, in care ne provoaca sa ne transformam in gheise. Eu pata pusa pe tot ce inseamna Asia destul de recent, motiv pentru care nu zic nu unei asemenea situatii. Cei care ma cunosc in viata de zi cu zi stiu ca sunt departe de toata ideea de gheisa, insa pentru o zi a fost totul ok. Toate pregatirile au durat cam 2 ore, iar shootingul propriu zis l-am realizat in Gradina Botanica impreuna cu fratele meu si inca 2 prieteni fotografi foarte talentati. Rezultatul a fost pe masura asteptarilor. Stiam deja ca lucrez cu oameni buni si talentati. Sedinta a durat si ea vreo 2 ore, iar in majoritatea pozelor sunt cu ochii inchisi pentru ca era un soare infernal.

Per total mi se pare foarte ok razultatul final si mi se pare o idee chiar ok pentru Halloween, daca decideti ca nu vreti sa fiti mortaciuni, inafara de tenul alb care necesita ceva rabdare daca nu aveti fond de ten alb si buzele care in functie de pricepere necesita ceva sculpting ( prima data am facut o proba sa vad ce forma ar fi cea mai potrivita si am pierdut 40 de minute in fata ogliznii.

Parul, avand in vedere ca sunt antitalent rau cand vine vorba de aranjarea lui a fost realizat cat mai simplu, incercand sa urmaresc simplitatea lor. O coada de cal ridicata cu bretonul tapat(care nu a rezistat prea bine) si 2 suvite care sa incadreze fata si gata coafura.

La capitolul recuzita recunosc ca am avut noroc, umbrela am cumparat-o anul trecut cand am gasit-o la un pret foarte bun, evantaiele sunt si ele destul de comune, iar kimonoul era unul de karate al fratelui meu; imi era cu vreo 3 marimi mai mare, dar cum altul nu aveam, a fost perfect.

Ca sa nu mai bat campii va las cu poze-MULTEEEE!








Iar la sfarsit, in cazul in care doriti sa vedeti portofoliile artistilor va las link catre galeriile lor : Milla, Mihai, Mircea .
Sper ca va plac pozutele mele si nu ma injurati ca am pus asa multe. Astept parerile voastre in comentarii.
Cu drag
^_^

P.S. toate pozele sunt in forma lor originala, nu s-a folosit photoshop absolut deloc, in schimb puteti observa cat de mult conteaza sharpenessul unei poze si ce diferente face si lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu