13 octombrie 2011

Geisha

Da, dupa cum bine stiti, Jules ne-a muncit putin sa ne transformam in gheise.. Mandra sunt sa spun ca Aetana a luat locul 3 iar Toxic Cupcake, locul 2. Talentate fete, asa e? :))
M-am inscris si eu cam in ultima zi, nu mi-a iesit ceva exceptional, dar m-am distrat copios. Am folosit tot ce am gasit prin casa, de la flori artificiale, la pijama si am pus o tona de fixativ ca sa imi stea cat de cat parul asa :))
In plus, mi se pare o idee geniala de Halloween, ca tot se apropie cu pasi repezi.
Daca va intrebati, am folosit Nyx Jumbo Pencil in Milk pentru a-mi albi fata. Mi s-au cam dus resursele, dar aveam in plan sa luam (eu si Aetana) un fond de ten alb, sigur ne va trebui pentru mega petrecerea de Halloween pe care o astept inca de anul trecut.
Astea spuse, enjoy my version of a Geisha!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu