29 septembrie 2011

Rimmel haul

Stiti voi zicala "Cu o mana ti se da si cu cealalta ti se ia"? Ei bine pentru ca luni am reusit sa imi pierd 3 din produsele de buze printre care si un ruj absolut superb de la Farmasi, am hotarat sa instaurez putin echilibru in Univers si mi-am facut putin de cap cu niste produse Rimmel. Desi oferta era destul de tentanta si preturile bune am incercat pe cat posibil sa ma limitez cam la ce nu am.
Rezultatul a constat in 2 rujuri,Sweetie (014) si Nude Pink (206) si un lac de unghii pentru french 445 French Rose.
Indata ce am ajuns acasa mi-am pus rujurile pe buze. Amandoua sunt foarte cremoase si miros frumos frumos, a budinca de vanilie. Ambele sunt sidefate si destul de pigmentate, dar desi in swatchuri nu se vede, pe buze nude pink este mai mult sidefat decat pigmentat, totusi sunt convinsa ca voi putea face o gramada de combinatii frumoase, avand in vedere culoarea sa de baza.


Pozele sunt facute la lumina naturala, prima afara, cea de-a doua inauntru.
Lacul de unghii mi se pare pur si simplu adorabil. Da un aspect elegant unghiilor si are un luciu frumos. Totusi, daca il purtati ca oja de sine statatoare, va trebui sa aplicati 3 straturi si  se usuca destul de greu. Un NODT este pregatit pentru zilele urmatoare, mai trebuie sa iau niste poze de la fosta colega Toxic Cupcake.
Voi ce parere aveti? Sa fac swatch si pe buze?
Let me know what you think.
Kisses ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu