26 septembrie 2011

Catigatoarea ELF giveaway

Asa cum v-am promis pe 26 anuntam castigatoarea concursului sponsorizat de ELF. Am avut foarte multi participati si va multumim. Lista cu toti cei inscrisi este urmatoarea:
Au fost vreo 4 fete care s-au inscris de 2 ori, dar la abundenta giveawayurilor de acest de gen este de inteles. Am luat in vedere prima inscriere.
Castigatoarea este:
Alexys avem totusi o problema. Likeul tau nu apare pe pagina noastra. Ori ne dai like pana la ora 12 si trimit un mail cu un print screen sau o dovada ceva la justaetana[at]yahoo[dot]com, ori castigatoarea de rezerva este :
Miu Miu

Astept pana la 12 mailul tau. Este posibil ca facebookul sa nu te afiseze, nu este nicio problema. Dupa ora 12 anunt din nou castigatoarea, pe care o voi ruga de pe acum sa imi trimita datele la adresa de mai sus pentru a le trimite mai departe.
Inca o data, multumim pentru numarul mare de inscrieri, ne-ati facut o surpriza foarte placuta si speram ca uneia din voi ii putem oferi un inceput de saptamana mai vesel.^_^

Later Edit  am primit mailul, am verificat toate datele si pana la urma Castigatoarea ramane Alexys. Felicitari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu