8 septembrie 2011

Bunatati!!!!

V-am spus acum ceva timp ca astept niste colete de pe ebay. Mi-au ajuns cat am fost in vacanta, am platit inmagazinare pentru toate cam 30 lei. Dar ce mai conteaza??? Sunt in mainile mele!!
In poze nu sunt doar cele comandate de pe ebay, e cam tot ce mi-am luat sau am castigat eu in ultima vreme beauty related (am omis cateva, dar o sa le fac poze ca-s unele cute rau).
Nu am avut rabdare sa fac poze sanatoase, cu camera, asa ca asta e un preview.
Dupa ce scap de sesiune o sa vi le prezint pe fiecare in parte.
In poze apar:
- un set de 32 pensule cu etui
- setul Sigma castigat pe blogul lui Miu Miu (multumeeeeeeesc!!!!)
- paleta 26 natural (care a ajuns cu un blush facut praf)
- paleta 28 natural
- paleta 60 rujuri
- n seturi de gene false diverse forme
-ojele luate din Turcia + cateva luate cu putin timp inainte de plecare.
- 3 facaturi de parfumuri luate acum din Turcia (~10 lei bucata).
Pe ultimele le-am luat pentru ca seamana destul de mult cu originalele si persista destul de mult. Iar la banii astia...

In fine, va pararesc, am de invatat. :)
Buh-bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu