19 septembrie 2011

The 26 and 28 neutral colours palettes


Aveam nevoie de culori naturale la preturi rezonabile si totusi calitative asa ca dupa o raita pe Ebay (desigur), am ajuns la concluzia ca nu ma pot hotari intre cea cu 28 si cea cu 26 de culori. Asa ca le-am luat pe ambele! 
Yey! Mare bucurie pe mine dupa ce le-am primit, pentru ca am ajuns la concluzia se completeaza perfect. Cea cu 28 are nuante mai reci, iar cea cu 26 are nuante calde si 5 blush`uri. 
Nu am facut swatch`uri pentru ca mi-a fost cam lene sa fiu sincera, dar am incercat sa obtin in poze culorile exact ca in realitate (more or less). 
N-as avea prea multe de spus despre ele, au o textura diferita fata de paleta cu 120 culori, spre exemplu. Sunt nitel mai cremoase daca pot sa ma exprim asa. Sunt si cateva prafoase, dar foarte putine ( in cea cu 28). 
In principiu, paletele sunt extrem de utile, rezista foarte bine fardurile cu un primer decent (folosesc primerul de la Elf), sunt atat nuante mate, cat si satinate si sidefate. 
Blush-urile nu au o consistenta prafoasa, imi place mult cum arata pe piele si de altfel, imi pare rau de cel care a ajuns spart, are o culoare foarte faina.
Favorita mea momentan este cea cu 26 de culori. Am folosit-o aproape zilnic de cand mi-a venit (in zilele in care m-am machiat ).

Daca totusi vor fi curioase/doritoare care doresc swatch`uri, o sa incerc sa le fac. :D 


The 28 colours pallete:



The 26 colours pallete:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu