2 august 2011

Rimmel Matte Finish.

Astazi navigand pe diferite bloguri am tot dat de top coat-uri matifiante... Si cum saream eu din blog in blog mi s-a facut pofta de acest lac matifiant asa ca m-am imbracat frumusel am luat un taxi si hop top la Mercur. Am fost destul de norocoasa am luat o sticluta cu reducere de 50% adica 7 lei. Am ajuns acasa si m-am apucat sa imi spoiesc unghiile cu un roz sidefat de la farmasi (cred ca incep sa urasc ojele farmasi..nu stiu de ce dar ale mele se intind oribil) apoi am dat cu lacul minune de la Rimmel Matte Finish si ta daaa in 10 secunde unghiile mele au un aspect perfect mat. Va las pozele sa vedeti diferenta.

dfd

fdfd

Postul asta l-am scris ieri dar nu ma lasa sa adaug poze ...
Voi ce parere aveti? Va place aspectul mat? Eu il ador. Cred ca este noul meu produs favorit :x

9 comentarii:

  1. eu nu vad pozele:( si chiar eram curioasa, intre flormar si rimmel, aleg clar rimmel.. sa il folosesti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Duuude... Can`t wait to try it... Azi cand vorbeam cu Aetana imi zicea ca esti mega incantata de unghiile tale mate :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum vad si pozele. Wow. Cat de tare ies!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce dar am reusit sa pun pozele decat de pe flickr. Se vad cam mari dar nu mai stiu ce sa le fac. E foarte bun nici nu ma asteptam sincer :D Multumesc frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa nu am mai avut rabdare m-am dus fuga in mercur :)) Si azi imi mai luai 3 oje :">

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos... cred ca o sa ma prinda si pe mine microbul unghiilor mate :D

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu am de la rimmel :"> imi place mult:x

    RăspundețiȘtergere
  8. ooo, dar credeti-ma o data ce vedeti unghii mate la cineva o sa va doriti si voi

    RăspundețiȘtergere