12 iulie 2011

Yey!!

Trec de la extaz la agonie si invers.
Sunt uber happy! Nu stiu ce Dumnezeu a fost cu mine saptamana trecuta, dar am avut un noroc chior! Am castigat o pensula Miss Taylor Kabuki de la Sigma, pe blogul Amaliei, apoi am castigat o oja crackle pe blogul Iuliei si pe blogul Denisucai un set Bionect. Am intrat in posesia primelor doua premii! Si sunt super, mega incantata!
Nu prea ma asteptam sa castig, e clar, nu?
Oricum, pensula este ataaat de fina. Am incercat-o deja si imi place foarte mult. In plus, cred ca o sa o port in geanta mereu, e tare cocheta.
Cu toate ca optasem pentru oja crackle neagra de la Alix Avien si am primit Graffiti de la Flormar, sunt mega fericita :)) Am facut teste si arata bestial! E prima mea oja crackle si poate de-asta sunt asa incantata. E fascinant sa privesti cum se usuca si crapa putin cate putin. Imi place ca e mata. Mult.
Nu am apucat sa le fac poze, dar o sa ma ocup si de asta ca am mai multe tampenii cumparate pe care as vrea sa vi le arat.
V-am pupacit!

Un comentariu: