12 iulie 2011

Panica

Nu stiu voi, dar eu am intrat in vacanta. Si odata cu intrarea in vacanta, am intrat si in panica. Pentru ca nu am bani :)). Si vreau sa imi gasesc ceva de facut, sa scot niste banuti si nu am nici cea mai mica idee.
Ca sa fie ziua si mai buna, am vorbit cu mama care e foarte dezamagita de situatia din Grecia si se descurca destul de greu. Tocmai cand ma gandeam ca o sa fie o zi frumoasa, chiar daca am multa treaba de facut.
De cateva zile simt ca intru in depresii. Nu prea am idee de ce. Dar lasand lamentarile la o parte, am 3 machiaje de pus pe blog, unul e chiar funky-funny sa zic asa, doar ca pozele nu au iesit extraodinare. Posibil din cauza starii mele patetice :)).
Pana una alta, revin la curatenie. Mama lui L vine maine si trebe` sa fie casa luna ca altfel nu se poate!
Si va las prima melodie de pe mp3 care imi pica la mana azi (shuffle rulz?):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu