23 iulie 2011

Cu cartile pe fata

Am decis, in urma multor intrebari legate de tenul meu, sa va arat poze inainte si dupa prelucrare. Asa, ca sa vedeti diferenta intre realitate si photoshop. De multe ori, poza initiala nu reflecta culorile reale, fie din cauza luminii, fie din alte motive...necunoscute inca de mine :)). Asa ca e nevoie de putina ajustare. 

Un alt aspect pe care vreau sa il ating, este aparatul de fotografiat. Daca aveti un aparat mai putin performant, nu va surprinde niciodata foarte bine defectele tenului/machiajului. De aceea, de multe ori, in astfel de cazuri, nu e nevoie de PS absolut deloc. Ajustezi nitel lumina, tai poza dupa dorinte si gata! Nu e nevoie de mai mult, pentru ca nu se surprinde mai mult!

Dar ce faci atunci cand aparatul surprinde si cele mai mici defecte? Si cele mai mici fire de par?
Pozele mele, sunt facute cu un aparat profesional (care nu este al meu, btw!), sunt la dimensiuni foarte mari incat la un zoom imi puteti vedea toate firele de par din nas si toti porii :)) Si nu numai.

Daca cititi acest post, v-as ruga sa imi spuneti parerea voastra: e prea mult PS? Vreti pozele reale, sau modificate putin?

Inainte si dupa PS:
(Pozele sunt la dimensiuni mari. Se pot observa toate imperfectiunile)

Makeup no. 1:



Makeup no. 2:

5 comentarii:

  1. Bre,oricum ar fi, tot ai un ten splendid! daca pe tine te face sa te simti mai bine cand le modifici,pai fa-o! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt pro poze nemodificate. Asa iti dai seama si de utilitatea produselor pentru fata. Dar e blogul tau, faci ce vrei cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu ai oricum tenul perfect! Ce iti faci vad ca iti scoti pistruii si iti dai putina luminozitate tenului,ceea ce nu e deloc rau! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma, sa stii ca nu mi-i scot. Dispar putin cand fac tenul nitel mai fin. Si daca m-as da cu fond de ten si pudra cum trebuie, nici nu prea s-ar mai vedea. Doar ca de multe ori prefer sa nu mai aplic nimic pe ten si atunci se vad pistruii mai bine. :))
    Cam asta ziceam si eu, ca diferenta nu e chiar mare, asta dupa ce e poza taiata si ajustez luminozitatea. Dispar din imperfectiuni, dar am zis sa o fac cu bun simt... Si recunosc, din cand in cand, imi mai scot cate un cos care sare in ochi rau de tot. Sunt si eu om :))

    RăspundețiȘtergere