12 iulie 2011

Castigatoare Giveaway Toxic Cupcake

Salutare.
Cum Toxica asta e fericita ca a luat licenta si nu mai stie ce si cum, m-am gandit sa ma ocup eu de decernarea castigatoarei. Hope that`s ok.
Buun. Au fost 19 inscrieri. Dar, din 19, 3-4 dintre voi ori nu mi-ai dat corect linkul unde ati postat, ori aveati profil privat. Va rog de acum inainte sa fiti atente, pentru ca voi descalifica. Nu mi se pare corect fata de restul. Am decis sa trec cu vederea de aceasta data pentru ca e suficient ca ati depus efortul sa va inscrieti. Pe viitor lucrurile se vor schimba.
Bun, uitati lista (cu mentiunea ca "Anonim" este Adela Mihaela, dupa ce am verificat linkul")

Am pus numarul de inscrieri pe random.org

Am apasat butonul "Generate" si castigatoarea este cea cu numarul:
7!!!!!!!!!! Ionescu Ecaterina!!!

Felicitari! Astept sa ma contactezi sa vedem cum facem cu premiul. :D


Note: numarul atribuit fiecarei concurente pe lista este in ordinea inscrierilor pe site. Cine a fost prima, a primit nr 1. Cine s-a inscris ultima, nr 19.

Zilele urmatoare dam startul si noi unui giveaway sponsorizat de Sigma. :d

Have a nice day!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu