23 iulie 2011

Bridal Makeup Test

Salutare!

O mai tineti minte pe prietena mea, Crina? Ea e mamica gemenilor pe care ii dadacesc din cand in cand si.. viitoare nasa a lui Mari. Cine e Mari? E cea care are curaj sa ma lase sa o machiez cand va fi miresica. :)) Si la cununia civila si la cununia religioasa. She`s my first bride! Yey!
Am aflat abia acum cateva zile si am intrat in panica, asa ca i-am propus un mic test, sa vedem ce iese. Mi-am facut un plan, m-am gandit la culori, etc. Singurul lucru care trebuie schimbat: genele false. Nu aveam in dotare ceva mai natural, sper sa gasesc. Daca nu, cred ca o sa renuntam la ele. 
Sunt poze si cu evolutia machiajului. La evenimentul oficial, desi a iesit foarte ok si la proba, voi depune efort si pentru ten. (Nu ca ar fi nevoie, ci de dragul machiajului).
I really hope you like it! Dupa eveniment, va voi arata miresica in toata splendoarea!






Asa e ca va fi o miresica frumoasa foc? 

4 comentarii:

  1. machiajul este frumos, desigur in poze profi cred ca va arata si mai bine :)

    as avea totusi o sugestie...schimba blush-ul, s-ar potrivi o pudra bronzanta pe post de blush..ceva cu tonuri de maro nu cu roz.asta pentru ca are tenul prea inchis pt acel roz bon bon pe care l-ai aplicat..incearca si vezi cum arata mai bine..
    e pacat de machiajul ochilor ca sa-l strici cu un blush care nu se potriveste :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai foarte mare dreptate. Cand am machiat-o, nu am avut la mine nimic pentru a folosi ca blush, dedcat cateva blush-uri dintr-o paleta din care am folosit farduri, care erau toate roz. Asta pentru ca nu vroiam sa fac proba decat la ochi. Dar la final am zis, hai sa dau nitel culoare in obraji, pentru ca era prea palida :))

    Ma bucur ca ai observat :D Si iti multumesc pentru sugestie. Ce e adevarat, e adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  3. mama mi-ai transformat-o intr-o diva...wow nota 11 pt prima ta miresica...sa speram ca eu voi fi urmatoarea :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Roxana, pana atunci mai e ceva timp :d
    Nu vreau sa stau pe tusa :))
    Asa ca.. Grabeste-te!
    :*

    RăspundețiȘtergere