10 iunie 2011

Unde dai si unde crapa

Sunt o mare fana Lady Gaga si scopul zilei de azi era sa fac un machiaj inspirat de ea. Insa asa cum v-am mai zis nu sunt in stare sa-mi fac singura poze desi dispun de aparatura necesara. Pur si simplu nu imi ies. Totusi am preseverat, ca parca prea imi era necaz de machiajul asta frumos, doar ca am iesit cam piti. Ok, piti rau :| ( si va anunt de acum ca buzele nu sunt incordate,macar atat)

Ce vreau totusi sa scot in evidenta este ca daca aveti un fard negru mat si o pensula de pictura subtire, puteti obtine efecte miraculoase, poate chiar mai bune decat cu un tus clasic.
Sprancenele sunt conturate cu o trusa de la the body shop si chiar imi pare rau ca nu au iesit la fel de fumoase ca in realitate. Iar coditele sunt facute peste primer, asa cum am mai spus cu 2 pensule de arta f subtiri, una cu par natural alta cu par sintetic, ambele f bune.

Continuand pe ideea gaga, am conturat si folosit un ruj rosu si am pus in mijloc niste mov. In poza pare corai...dar nu este. Imi cer scuze ca pun asa ceva pe blog, insa chiar nu mai am rabdare sa mai lucrez la background si la par
Poate ca atunci cand se va recupera fratele meu voi avea si eu poze mai de Doamne ajuta, sau cand navalesc o data peste Suzana

si acum va las "momentul de  inspiratie" si meldia ascultata pe tot parcursul "creativ

4 comentarii:

  1. Felicitari pt precizia cu care ai trasat coditele! Iti sta foarte bine! Dar cred ca ti-ar fi stat si mai bine daca punctai o alunita pe obraz, asa cum are Gaga, ar fi fost si machiajul mai dramatic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uh nice :D chiar ti-au iesit super coditele! Si btw ti-am zis ca imi plac la nebunie cum canta gagica la pian?

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana iti multumesc, precizia e dobandita, la inceput eram dezastru, am incercat cu alunita, dar imi statea aiurea asa ca am sters-o

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice! Esti prea tare, ai ochi tare frumos si buze sexy, you know, ti-am mai zis.
    Despre ce pesnule vorbeai?:D vreau sa stiu. Daca imi lasi off-line pe messenger,nu-l vad, da-mi un pm pe fb :D Te pup:*

    RăspundețiȘtergere