15 iunie 2011

Review produse Complex Apicol Veceslav Harnaj

Stiti din posturile trecute ca am primit la testare produse de la acest complex apicol ( ca toata blogosfera de profil, de altfel ) si apoi, am castigat la concursul pe Facebook inca un set de produse. Daca vreti sa aruncati un ochi, intrati aici
Insumate, produsele sunt urmatoarele:
- Crema Apidermaliv
- Crema Apidermin Lux
- Sapun Lichid cu Laptisor de Matca Apidermin
- Sampon cu Laptisor de Matca Apidermin
- Laptisor de matca omogenizat in miere de salcam
- Laptisor de matca liofilizat

Le-am testat pe toate, exceptand Laptisorul de matca liofilizat si asta pentru ca am dedus ca ar mari apetitul. Si nu ar fi cazul, ca eu oricum am o pofta de mancare ceva de groaza!

Luandu-le pe rand:

Crema Apidermaliv: 
Peste tot s-a spus ca este grasa, consistenta onctuoasa, samd. Asa este. Mie personal, imi plac cremele grase, pentru ca am tenul uscat. Dar.. Nu o pot folosi decat o singura data pe zi, seara, inainte de culcare. A doua zi, nici nu mai am nevoie de crema de fata, atat de bine hidrateaza. Nu recomand sa o folositi inainte de machiere, va fi un dezastru :D Fondul de ten nu va arata bine, fata chiar si cu pudra, dupa un timp foarte scurt va deveni lucioasa. So, in this case, it`s a no-no. Cu toate astea, mie crema asta imi place mult, seara o aplic in special in zona ochilor, buzelor si pe frunte. E pe noptierea mea, deci o recomand cu caldura. Sigur as mai achizitiona-o. Dar o sa dureze ceva pana o sa o termin.


Crema Apidermin Lux:


Este varianta mai veche a cremei Apidermaliv. Nu are unt de Shea, spre deosebire de prima. Ca tot sunt la comparatii, nu este atat de grasa ca Apidermaliv. O prefer mai mult, e nitel mai usoara, se intinde mai usor. Este o crema buna, hidratanta. Cred ca ambele creme sunt pentru ten uscat/normal si trebuie avut grija, tind sa astupe porii (am observat recent asta), deci ar fi bine sa folositi un scrub/gommage de 1-2 ori pe saptamana.
O recomand cu caldura. E clar ca daca imi place Apidermaliv imi place si Apidermin Lux.


Sapun Lichid cu Laptisor de Matca Apidermin:
Despre sapun, zau ca nu stiu ce sa zic... Adica nu mi se pare diferit de sapunul lichid pe care il folosesc de regula eu. :-?? Este un sapun bun, dar nu stiu daca are calitati ascunse, nu le-am observat.

Sampon cu Laptisor de Matca Apidermin
Dumnezeule, mi-a fost ATAT de frica sa testez acest sampon... Nici nu va puteti imagina :)) Stateam cu parul ud si ma uitam la el si ziceam: "Ok.. Ce poate sa fie asa de rau? Fac matreata.. Scap eu de ea cumva, nu?". Si ce ziceti? Il folosesc de 3 saptamani daca nu chiar mai bine. :)) Adica de 3 ori pe saptamana pe putin. Parul meu? Fericit! IMI PLACE!
Dar trebuie avut in vedere si faptul ca eu nu sunt pretentioasa la sampoane... 
Cu toate astea, parul meu arata impecabil. Recomand? DA!

Laptisor de matca omogenizat in miere de salcam
BUUUUUUUUUUUUUUUUUNAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mama, buna mierea asta.... Deci savurez fiecare picatura :D Desi imi place simpla, uneori mai pun 1-2 lingurite in iaurt si pap asa!

Laptisor de matca liofilizat
Nu l-am incercat.

Concluzii: 
Produsele apicole chiar sunt bune. Le recomand cu caldura!

ps. pozele, cu exceptia celei cu watermark, sunt de pe site-ul complexului apicol.

Un comentariu:

  1. asa si eu cu samponu =)) pai daca e urat ambalajul. nu e vina noastra ;)) si laptisorul mi-a placuuuut. l-am terminat de mult :(

    RăspundețiȘtergere