20 mai 2011

Strawberry nails - cu tot cu tutorial

Daca vine sesiunea atunci e musai ca imi vine si mie inspiratia si pofta de a face orice altceva. Tot asa s-au nascut si unghiile mele capsunele, din dorinta de a nu ma uita peste cursuri.
Asadar avem nevoie de urmatoarele:

-baza pentru unghii
-oja rosie
-oja verde
-oja neagra
- o scobitoare
-un locas de plastic de la un medicament ( este cea mai buna idee care mi-a venit pentru situatiile in care trebuie sa pun oja pe ceva)

Pasul nr 1 aplicam baza pe unghii asteptam sa se usuce si aplicam un strat sau 2 de oja. In cazul meu, un singur strat pentru ca oja mea rosu turbat este pe terminate si ma enerva sa stau si dupa al doilea strat.
Am pus poza asa pentru ca sincer mi se pare normal sa gresim si sa nu facem totul perfect. Oja in exces se poate indeparta foarte usor cu niste apa dupa ce s-a uscat pe unghii.

Pasul nr. 2 cu oja verde incercam sa facem frunzulitele, eu in principiu am incercat sa fac 3 semicercuri cu cel din mijloc mai lunguiet, reziltatul este totusi destul de diferit de la unghie la unghie.

Pasul nr, 3 punem oja neagra in locasul de pastila si cu o scobitoare punem puncte. care se aseamana cu semintele unei capsuni. Din ce am incercat, cel mai bine functioneaza facand 6 puncte dispuse in forma de triunghi ceva de gen:
. . .
 . .
  .
Asteptam sa se usuce bine, curatam pe margini, ne apucam sa accesorizam si tadaaaaaaaaaaaaa...niste capsuni delicioase
  Sper sa va placa si astept cu nerabdare feedback-ul vostru.
Kisses ^_^

5 comentarii:

  1. Ce model dragut!!! Imi place cum ti-au iesit! Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Aetana trebuia sa faci semintele galbene, eu azi cand iti vazui unghiile nu m-am indoit o clipa ca nu ar fi gargarite :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu fi ma rea, mie chiar imi placura.. :)) Si nu mi se paru ca sa sunt gargarite..

    RăspundețiȘtergere
  4. Gargaritele vin si ele o data si o data. Stiu ca ar trebui sa fie albe, sau galbene, chiar aveam de gand sa vin cu completarea asta, insa in multe desene de diverse inspiratii, semintele sunt negre

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu! Mie imi placura dar ziceam ca nu m-am indoit o secunda ca nu ar fi gargarite :)) Si apropo de gargarite si capsuni cred ca mi le fac si eu la picioare dar ambele. Sa fie o nebunie totala :x

    RăspundețiȘtergere