18 mai 2011

Reviews Cosmetic Plant-partea 1

Dupa cum stiti amandoua suntem mari fane Cosmetic Plant si consider ca la ora actuala au unul din cele mai bune (daca nu chiar cel mai bun) raport calitate pret, asa ca pe rafturile noastre sa gasesc o sumedenie de produse de la ei.

Asadar, astazi voi vorbi despre cele 3 produse pe care le-am castigat pe blogul Amaliei. Desi 2 din produse le aveam deja, am amanat ca sa am timp sa imi formez o parere pertinenta si despre al 3-lea. Nu s-a intamplat, dar nici nu se va intampla, iar in continuare veti intelege si de ce. Inainte de a incepe, tind musai sa va spun, ca in momentul in care scriu tin produsele langa mine, pentru ca impresiile create de-a lungul timpului sa-mi fie reconfirmate.
Asadar, sa incepem cu inceputul:

Crema Gommage cu  extract de Glabenele
 Acesta a fost primul produs pe care l-am cumparat, undeva prin iarna si imi place cel mai mult. Imi place mirosul, cosistenta si paticulele fine abrazive. Il folosesc cam de 2 ori pe saptamana si mi se pare mult mai eficient daca exfoliez in timpul baii, sau dupa dus, cand pielea oricum este moale si se exfoliaza foarte usor. Nu am patit niciodata sa fie prea dur cu pielea si pot spune ca o folosesc si pe maxilar, in zona dinspre gat si inspre urechi, pentru ca si acolo se descuameaza pielea + e o zona cu multe bacterii ( telefon ,casti etc) si o curatare riguroasa nu strica. De asemenea, a devenit obligatorie folosirea ei inainte de masca saptamanala. De obicei, daca am chef de rasfaturi, ca sa fie treaba treaba fac si 1-2 l de ceai de musetel/galbenele, cu care limpezec atat crema, cat si masca, iar pielea ramane mai ceva ca fundul de bebelus.
         
Laptele de corp cu ceai verde si Q10
Acesta era produsul pe care nu il aveam si care in mod normal nu cred ca l-as fi cumparat, din 2 motive: cele 2 ingrediente cheie sunt cel mai adesea folosite cu efect anti-imbatranire si anti-rid si tind sa cred ca la 21 de ani nu am nevoie de asa ceva si 2 cand vine vorba de piele sunt groaznica, imi amintesc sa folosesc o crema de corp o data pe luna cred, iarna mai des....o data pe saptamana :| si tocmai din cauza asta imi este extrem de greu sa termin una si sa mai am si o parere ceva mai mult decat foarte personala si foarte subiectiva.

Toooootusi, crema asta imi place la nebunie. Incerc sa o folosesc mai des decat pe celelalte, dar nu imi prea iese. Are un miros demential in tub, iar pe piele este asa, delicat si finut, nu ma prea pricep eu la parfumuri, dar asa imi place sa miros, plus ca tine cateva ore pe piele. In al doilea rand se absoarbe foarte repede in piele si hidrateaza frumos, lasand pielea cu un "glow" sanatos.
Ce nu imi place insa, mi se pare ca este prea lichid, iar eu fiind o indemanatica aparte, de fiecare data sunt la un pas sa murdaresc cate ceva.
In mod clar isi merita banii si cand voi termina toate cremele de corp, peste 100 de ani, se va regasi printre optiuni.

                                          
Balsamul de par cu brusture si Vit B6
Ultimul, dar nu cel din urma este balsamul de par, care ca si cele de pana acum miroase absolut incredibil. Pe ambalaj scrie ca poate fi folosit si pe pielea capului, insa mie mi-a dat niste mancarini si am facut niste coji ingrozitoare. Am citit undeva ca mama unei bloggerite a patit acelasi lucru, ei bine la mine e fix invers. I-am plasat mamei flaconul meu si e tare incantata de el, ea are si par si scalp mai rezistent, eu ma chinui cu dermatocosmetice care nu le mai gasesc in tara si alte nebunii, deci daca sunteti ca mine as zice sa aveti grija cand il incercati. Daca totusi aveti par normal, ca tot omu', s-ar putea sa fie o alegere buna.


Cam asta ar fi. Postul este scris in reprize, imi amintesc ca mai vroiam sa mai fac enspe mii de precizari, dar sincer nu imi mai aduc aminte nimic.Sesiunea e de vina. Asa ca, pana data viitoare, sa aveti parte de tot ce vreti voi, mai ales servicii/scoli/facultati/examene usoare.

Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu