13 mai 2011

Blogger down.. and my Honey Bunny Contest entry

Dupa cum toata blogosfera stie, Blogger a fost down si posturile de ieri.. well.. nu mai sunt..
De acum incolo, daca asta este situatia, oare ar fi bine sa ne salvam textul in prealabil? Sa nu mai riscam sa ajungem in situatii neplacute cu posturi lipsa si niciun text cu care sa il inlocuim sau refacem?
In fine.. Pentur ca tot e tarziu, ma gandesc ca pot sa postez si machiajul cu care m-am inscris si eu la concursul lui Honey Bunny, evident, categoria makeup. Nu sper sa castig, dar macar mi-am facut curaj sa trimit poze :))
Varianta cu buze nude si varianta cu buze glossy :d




Evident, bafta multa participantelor!!
See ya all!

5 comentarii:

  1. ce suuuper iti sta:o
    imi pare rau ca n`ai castigat,chiar esti foarte frumi.:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi par putin cunoscute culorile :D.Merci pt machiaj.Pe langa faptul ca am fost intrebata daca sunt machiata la salon,cand am ajuns acasa, la 5 dimineata, machiajul era intact! nu mi-a venit sa cred, imi era mila sa ma demachiez :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ edith :d told ya!

    Astept poze de la tine sa pun pe blog :D
    Seamana culorile, dar machiajul e total diferit ;)

    @ Nellz. Multumesc frumos, esti o dulce. Nu-i nimic, e abia primul machiaj cu care ma inscriu, mai am timp sa particip si sa imi imbunatatesc tehnica...

    RăspundețiȘtergere
  4. super,ma mir cum de nu ai castigat:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Well, se intampla. Cine stie, poate data viitoare... :))

    RăspundețiȘtergere